ZVLÁŠTNÍ INFORMAČNÍ POVINNOSTI OBCHODNÍKA PŘI SMLOUVĚ UZAVŘENÉ NA DÁLKU A SMLOUVĚ UZAVŘENÉ MIMO PROVOZNÍCH PROSTORU OBCHODNÍKA

Adresa elektronické pošty obchodníka:  info@support.sk

Jiný prostředek on-line komunikace: WhatsApp: +421 940 609 415

Obchodník jedná pouze svým jménem a na svou odpovědnost a spotřebitel může uplatnit práva z odpovědnosti za vady produktu, odstoupení od smlouvy, žádost o nápravu nebo podat jiný podnět, na adrese uvedené v článku 1 Obchodních podmínek obchodníka.

Obchodník nestanovuje prodejní cenu na základě automatizovaného rozhodování včetně profilování konkrétního spotřebitele.

Cena ve zvýšené sazbě za použití prostředků dálkové komunikace, které se používají při uzavření smlouvy: 0,00 eur.

Poučení o právu spotřebitele odstoupit od smlouvy

Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy uzavřené na dálku a od smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory obchodníka i bez uvedení důvodu ve lhůtě do:

a) 14 dní ode dne:

1. převzetí produktu spotřebitelem - produkt se považuje za převzatý spotřebitelem okamžikem, kdy spotřebitel nebo jím určená třetí osoba, kromě dopravce převezme všechny části objednaného produktu, nebo pokud se:
- produkty objednané spotřebitelem v jedné objednávce dodávají odděleně, okamžikem převzetí produktu, který byl dodán jako poslední,
- dodává produkt sestávající z více dílů nebo kusů, okamžikem převzetí posledního dílu nebo posledního kusu,
- produkt dodává opakovaně po určitou dobu, okamžikem převzetí prvního produktu.
2. uzavření smlouvy, jejímž předmětem je poskytnutí služby,
3. uzavření smlouvy o dodávání vody, která není k prodeji v omezeném objemu nebo v určeném množství, a smlouvy o dodávce a odběru tepla,
4. uzavření smlouvy o dodání digitálního obsahu, který obchodník dodává jinak, než na hmotném nosiči,

b) 30 dnů ode dne uzavření smlouvy při nevyžádané návštěvě nebo v souvislosti s ní nebo na prodejní akci nebo v souvislosti s ní.

Poskytne-li obchodník spotřebiteli informace o právu spotřebitele odstoupit od smlouvy podle § 19 ods. 1, zákona č.108/2024 Sb. podmínkách, lhůtě a postupu při uplatňování práva na odstoupení od smlouvy a obchodník zároveň poskytne spotřebiteli vzorový formulář na odstoupení od smlouvy dle přílohy č. 2. 2 zákona č.108/2024 Sb. až dodatečně, nejpozději však do 12 měsíců od zahájení běhu lhůty pro odstoupení od smlouvy podle odstavce 1, může spotřebitel odstoupit od smlouvy uzavřené na dálku nebo od smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory obchodníka do:

a) 14 dnů ode dne, kdy obchodník dodatečně splnil informační povinnost, jde-li o běh lhůty podle odst. 1 písm. a) nebo

b) 30 dnů ode dne, kdy obchodník dodatečně splnil informační povinnost, jde-li o běh lhůty podle odst. 1 písm. b).

Neposkytne-li obchodník spotřebiteli informace o poučení o právu spotřebitele odstoupit od smlouvy podle § 19 ods. 1. zákona č.108/2024 Sb. podmínkách zákona č.108/2024 Sb. lhůtě a postupu při uplatňování práva na odstoupení od smlouvy a obchodník zároveň neposkytne spotřebiteli vzorový formulář na odstoupení od smlouvy podle přílohy č. 2. 2 zákona ani podle odstavce § 20, odst. 2 zákona, spotřebitel může odstoupit od smlouvy uzavřené na dálku nebo od smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory obchodníka do 12 měsíců od uplynutí lhůty podle § 20 odst. 1 až 3 zákona č.108/2024 Sb z., kromě smlouvy, jejímž předmětem je

a) poskytnutí služby, pokud:
1. došlo k úplnému poskytnutí služby a
2. poskytování služby začalo před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy s výslovným souhlasem spotřebitele a spotřebitel prohlásil, že byl řádně poučen o tom, že vyjádřením souhlasu ztrácí právo na odstoupení od smlouvy po úplném poskytnutí služby, je-li podle smlouvy spotřebitel povinen zaplatit cenu,
b) dodání nebo poskytnutí produktu, jehož cena závisí na pohybu cen na finančním trhu, který obchodník nemůže ovlivnit a ke kterému může dojít během běhu lhůty pro odstoupení od smlouvy,
c) dodání zboží vyrobeného podle specifikací spotřebitele nebo zboží vyrobeného na míru,
d) dodání zboží, které podléhá rychlému snížení kvality nebo zkáze,
e) dodání zboží uzavřeného v ochranném obalu, které není vhodné vrátit z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů, jestliže ochranný obal byl po dodání porušen,
f) dodání zboží, které vzhledem ke své povaze může být po dodání neoddělitelně smícháno s jiným zbožím,
g) dodání alkoholických nápojů, jejichž cena byla dohodnuta v době uzavření smlouvy, přičemž jejich dodání lze uskutečnit nejdříve po 30 dnech a jejich cena závisí na pohybu cen na trhu, který obchodník nemůže ovlivnit,
h) provedení naléhavých oprav nebo údržby během návštěvy u spotřebitele, o kterou spotřebitel výslovně požádal obchodníka; to neplatí pro smlouvu, jejímž předmětem je poskytnutí jiné služby než oprava nebo údržba, a pro smlouvu, jejímž předmětem je dodání jiného zboží než náhradního dílu potřebného k provedení opravy nebo údržby, pokud byly smlouvy uzavřeny během návštěvy obchodníka u spotřebitele a spotřebitel si tyto zboží nebo služby předem neobjednal,
i) dodání zvukových záznamů, obrazových záznamů, audiovizuálních záznamů nebo softwaru v ochranném obalu, který byl po dodání porušen,
j) dodání periodického tisku kromě jeho dodávání na základě smlouvy o předplatném,
k) zboží zakoupené na veřejné dražbě,
l) poskytnutí ubytovacích služeb k jinému účelu než k účelu bydlení, přeprava zboží, nájem automobilů, poskytnutí stravovacích služeb nebo poskytnutí služeb souvisejících s činnostmi v rámci volného času, pokud podle smlouvy má obchodník poskytnout tyto služby v přesně dohodnutém čase nebo v přesně dohodnuté lhůtě,
m) dodání digitálního obsahu, který obchodník dodává jinak než na hmotném nosiči, pokud:

1. dodávání digitálního obsahu začalo a

2. spotřebitel udělil výslovný souhlas se zahájením dodávání digitálního obsahu před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, prohlásil, že byl řádně poučen o tom, že vyjádřením souhlasu ztrácí právo na odstoupení od smlouvy zahájením dodávání digitálního obsahu, a obchodník poskytl spotřebiteli potvrzení o prohlášení spotřebitele podle § 17 odst. 10 písm. b) zákona a potvrzení o výslovném souhlasu spotřebitele podle odstavce § 17, ods. 10 písm. c) zákona nebo podle § 17 odst. 1 písm. 15 zákona č . 251/2012 Z. z., pokud je spotřebitel poskytl, nebo § 17 ods. 13 písm. b) zákona, je-li podle smlouvy spotřebitel povinen zaplatit cenu.

Spotřebitel má právo na odstoupení od smlouvy i bez uvedení důvodu ve lhůtě podle § 20 ods. 1 písm. b) odst. 1 písm. 2 písm. b) a odst. 1 písm. 3, zákona č. 3 108/2024 Sb z., pokud spotřebitel a obchodník uzavřeli smlouvu podle § 19 odst. 1 písm. a) až c) nebo písm. e) zákona na prodejní akci nebo při nevyžádané návštěvě.

Spotřebitel ztrácí okamžikem úplného poskytnutí služby právo na odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku nebo mimo obchodní prostory obchodníka, jejímž předmětem je provedení opravy, pokud spotřebitel výslovně požádal obchodníka o návštěvu za účelem provedení opravy a plnění začalo s předchozím výslovným souhlasem spotřebitele.

Postup při uplatňování práva na odstoupení od smlouvy : ve složce formuláře na odstoupení od smlouvy https://sentop.cz/content/8-odstupenie-od-smlouvy se nacházejí i pokyny jako formulář vyplnit a doručit obchodníkovi za účelem uplatnění práva na odstoupení od smlouvy.

Spotřebitel je povinen nést náklady na vrácení zboží po odstoupení od smlouvy podle § 19 ods. 1, zákona č.108/2024 Sb z., a pokud spotřebitel odstoupí od smlouvy uzavřené na dálku, a je povinen nést i náklady na vrácení zboží, které vzhledem k jeho povaze nelze vrátit prostřednictvím pošty,

Spotřebitel není oprávněn odstoupit od smlouvy předmětem které je:

a) poskytnutí služby, pokud:

1. došlo k úplnému poskytnutí služby a
2. poskytování služby začalo před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy s výslovným souhlasem spotřebitele a spotřebitel prohlásil, že byl řádně poučen o tom, že vyjádřením souhlasu ztrácí právo na odstoupení od smlouvy po úplném poskytnutí služby, je-li podle smlouvy spotřebitel povinen zaplatit cenu,
b) dodání nebo poskytnutí produktu, jehož cena závisí na pohybu cen na finančním trhu, který obchodník nemůže ovlivnit a ke kterému může dojít během běhu lhůty pro odstoupení od smlouvy,
c) dodání zboží vyrobeného podle specifikací spotřebitele nebo zboží vyrobeného na míru,
d) dodání zboží, které podléhá rychlému snížení kvality nebo zkáze,
e) dodání zboží uzavřeného v ochranném obalu, které není vhodné vrátit z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů, jestliže ochranný obal byl po dodání porušen,
f) dodání zboží, které vzhledem ke své povaze může být po dodání neoddělitelně smícháno s jiným zbožím,
g) dodání alkoholických nápojů, jejichž cena byla dohodnuta v době uzavření smlouvy, přičemž jejich dodání lze uskutečnit nejdříve po 30 dnech a jejich cena závisí na pohybu cen na trhu, který obchodník nemůže ovlivnit,
h) provedení naléhavých oprav nebo údržby během návštěvy u spotřebitele, o kterou spotřebitel výslovně požádal obchodníka; to neplatí pro smlouvu, jejímž předmětem je poskytnutí jiné služby než oprava nebo údržba, a pro smlouvu, jejímž předmětem je dodání jiného zboží než náhradního dílu potřebného k provedení opravy nebo údržby, pokud byly smlouvy uzavřeny během návštěvy obchodníka u spotřebitele a spotřebitel si tyto zboží nebo služby předem neobjednal,
i) dodání zvukových záznamů, obrazových záznamů, audiovizuálních záznamů nebo softwaru v ochranném obalu, který byl po dodání porušen,
j) dodání periodického tisku kromě jeho dodávání na základě smlouvy o předplatném,
k) zboží zakoupené na veřejné dražbě,
l) poskytnutí ubytovacích služeb k jinému účelu než k účelu bydlení, přeprava zboží, nájem automobilů, poskytnutí stravovacích služeb nebo poskytnutí služeb souvisejících s činnostmi v rámci volného času, pokud podle smlouvy má obchodník poskytnout tyto služby v přesně dohodnutém čase nebo v přesně dohodnuté lhůtě,
m) dodání digitálního obsahu, který obchodník dodává jinak než na hmotném nosiči, pokud

1. dodávání digitálního obsahu začalo a
2. spotřebitel udělil výslovný souhlas se zahájením dodávání digitálního obsahu před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, prohlásil, že byl řádně poučen o tom, že vyjádřením souhlasu ztrácí právo na odstoupení od smlouvy zahájením dodávání digitálního obsahu, a obchodník poskytl spotřebiteli potvrzení podle § 17 ods. 12 písm. b) nebo odst. 1 písm. 13 písm. b), zákona, je-li podle smlouvy spotřebitel povinen zaplatit cenu.

Minimální délka trvání závazku spotřebitele: do doby zaplacení a převzetí produktu .

Spotřebitel má závazek předmět smlouvy převzít, buď osobně nebo prostřednictvím zmocněné osoby při doručení, které bylo předem s ním dohodnuto. Délka trvání tohoto závazku je do doby převzetí předmětu smlouvy. Spotřebitel má závazek zaplatit za předmět smlouvy. Délka trvání tohoto závazku je nejpozději při doručení předmětu smlouvy.

Poučení o povinnosti spotřebitele zaplatit zálohu nebo poskytnout jinou finanční jistotu: Pokud obchodník požádá spotřebitele na zaplacení zálohy, nebo na poskytnutí jiné finanční jistoty z důvodu, že předmět smlouvy je třeba na žádost spotřebitele upravit, pořídit a pod. s jinými vlastnostmi než jsou uvedeny u nabízeného produktu, vyrobit dle požadavků spotřebitele, spotřebitel je povinen zaplatit zálohu nebo poskytnout jinou finanční jistotu ve výši určené po vzájemné dohodě na účet obchodníka uvedený v článku 1 obchodních podmínek obchodníka.

Poučení o uplatnění práva spotřebitele na odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku a smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory obchodníka: je uvedeno v Obchodních podmínkách

Informace uvedené výše tvoří nedílnou součást smlouvy uzavřené na dálku nebo smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory obchodníka a mohou být změněny pouze s výslovným souhlasem obou stran.

Obchodník je povinen zajistit nejpozději na začátku postupu vytváření objednávky spotřebitelem označení online rozhraní jasnými a čitelnými informacemi o případných omezeních dodávky nebo poskytnutí produktu a informacemi o způsobech platby, které spotřebitel může použít k úhradě ceny.

Obchodník při smlouvě uzavřené na dálku prostřednictvím elektronických prostředků bezprostředně před odesláním objednávky spotřebitelům výslovně, jednoznačně a srozumitelně uvádí informace podle:

  • § 5 odst. 1 písm. 1 písm. a) hlavní vlastnosti produktu: v rozsahu přiměřeném druhu a povaze produktu jsou uvedeny u každého nabízeného produktu v písemné formě,
  • podle § 5 ods. 1 písm. d) zákona č.108/2024 Sb. prodejní cena (PC) produktu: je uvedena u každého nabízeného produktu. V případě, že vzhledem k povaze produktu nelze prodejní cenu určit předem prodejní cena se vypočítá následovně: PC = (náklady obchodníka na pořízení, resp. výrobu produktu + obchodní marže obchodníka) x DPH v zákonem stanovené výši.

Náklady na dopravu, dodání, poštovné a jiné náklady a poplatky jsou uvedeny v bodě Dodací podmínky.

  • podle § 5 ods. 1 písm. i) zákona č.108/2024 Sb. délka trvání smlouvy: do doby ukončení záruční doby předmětu smlouvy,

Obchodník zajistil, aby spotřebitel při odeslání objednávky výslovně potvrdil, že byl obeznámen s povinností zaplatit cenu. K odeslání objednávky je třeba stisknutí tlačítka „objednávka s povinností platby“ v kroku „odeslání/potvrzení objednávky“, která jednoznačně vyjadřuje, že odeslání objednávky zahrnuje povinnost spotřebitele zaplatit cenu.

Do celkové ceny mohou být započteny další náklady a poplatky, pokud náklady a poplatky nelze určit předem.

S spotřebitel je povinen nést náklady na vrácení zboží po odstoupení od smlouvy podle § 19 ods. 1 zákona č.108/2024 Sb z., a pokud spotřebitel odstoupí od smlouvy uzavřené na dálku, i náklady na vrácení zboží, které vzhledem k jeho povaze nelze vrátit prostřednictvím pošty.

Product added to wishlist