POUČENÍ O PRÁVĚ SPOTŘEBITELE PODAT OBCHODNÍKOVI ŽÁDOST O NÁPRAVU PODLE ZÁKONA 391/2015 ZZ VE ZNĚNÍ POZDĚJ. PŘEDPISŮ

1. Kupující má právo obrátit se na prodávajícího se žádostí o nápravu, není-li spokojen se způsobem, kterým prodávající vybavil jeho reklamaci nebo pokud se domnívá, že prodávající porušil jeho práva. Kupující má právo podat návrh na zahájení alternativního řešení sporu (dále jen „návrh“) subjektu alternativního řešení sporů, pokud prodávající na žádost o nápravu odpověděl zamítavě, nebo na ni neodpověděl do 30 dnů, ode dne jejího odeslání.

2. Subjektem alternativního řešení sporů je Česká obchodní inspekce, kromě sporů vyplývajících ze smluv o připojení do distribuční soustavy, smluv o připojení do distribuční sítě, smluv o sdružené dodávce elektřiny, smluv o sdružené dodávce plynu, smluv o dodávce a odběru tepla, smluv o dodávce a odběru tepla odpadní vody uzavřených se subjektem vykonávajícím regulovanou činnost podle zvláštního předpisu, kromě sporů vyplývajících ze smluv o poskytování finančních služeb, sporů vyplývajících ze smluv o poskytování veřejných služeb, které se týkají kvality a ceny služeb, a kromě smluv o poskytování poštovních služeb, které se týkají poštovních služeb a poštovního platebního styku.

3. Subjektem alternativního řešení sporů jsou i oprávněné právnické osoby zveřejněné na stránce:  www.mhsr.sk/obchod/ochrana-spotřebitele/alternativně-řešení-spotřebitelských-sporů-1/seznam-subjektů-alternativního-řešení-spotřebitelských-sporů-1

Product added to wishlist