VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY

pro nákup v internetovém obchodě
www.sentop.cz

1. OBECNÁ USTANOVENÍ

1.1 Tyto všeobecné obchodní podmínky upravují práva a povinnosti smluvních stran vyplývající z kupní smlouvy uzavřené na dálku mezi:

prodávajícím, kterým je

Obchodní jméno: SentopEU, s.r.o.

Adresa: Vyšný Konec 79, 023 54 Turzovka

IČ: 53765699

DIČ: 2121501140

IČ DPH : SK 2121501140

Zápis v Obchodním rejstříku Okresního soudu Žilina, Oddíl: Sro, Vložka č.: 77140/L

IBAN za EUR: SK49 8330 0000 0028 0199 3785

Bankovní účet v měně CZK (Česká koruna): 2801993822/2010

Kontaktní e-mail: info@sentop.sk
Zákaznická podpora: support@sentop.sk

a který v souvislosti se spotřebitelskou smlouvou, z ní vyplývajícím závazkem nebo při obchodní praktice jedná v rámci své podnikatelské činnosti nebo povolání, a to i prostřednictvím jiné osoby, která jedná jejím jménem nebo na její účet.

(dále jen "prodávající")

a

kupujícím , kterým je

fyzická osoba , která v souvislosti se spotřebitelskou smlouvou, z ní vyplývajícím závazkem nebo při obchodní praktice nejedná v rámci své podnikatelské činnosti nebo povolání.

(dále jen kupující)

2. VŠEOBECNÉ INFORMAČNÍ POVINNOSTI PRODÁVAJÍCÍHO

2.1 Hlavní vlastnosti produktu jsou uvedeny u každého nabízeného druhu produktu ve formě popisu produktu uvedeném v e-shopu prodávajícího.

2.2 Obchodní jméno, telefonní číslo a sídlo, nebo místo podnikání prodávajícího nebo osoby, jejímž jménem prodávající jedná: uvedené v článku 1 těchto Obchodních podmínek.

2.3 Prodejní cenu produktu: je uvedena u každého nabízeného produktu.

2.4 Náklady na dopravu, dodání, poštovné a jiné náklady a poplatky: uvedené v článku 8. dodací podmínky.

2.5 Do celkové ceny mohou být započteny další náklady a poplatky, pokud náklady a poplatky nelze určit předem. O těchto dalších nákladech a poplatků bude kupující informován před uzavřením smlouvy.

2.6 Podmínky plnění: prodávající se zavazuje:

- dodat produkt dle kupní smlouvy,

- dát produkt k dispozici kupujícímu v místě dohodnutém ve smlouvě,

- zabalit produkt do příslušného obalu na náklady kupujícího,

- v přiměřené lhůtě uvědomit kupujícího, kdy bude mít produkt k dispozici (prodávající, nebo třetí strana – doručovací společnost prostřednictvím elektronické komunikace bude informovat kupujícího průběžně o stavu vyřizování a doručování předmětu smlouvy),

- nést nebezpečí a veškeré náklady spojené s produktem až do doby, než se předá kupujícímu,

- umožnit kupujícímu nabýt vlastnická práva na produkt.

2.7 Kupující včas převezme produkt a zaplatí kupní cenu .

2.8 Okamžikem plnění koupě je doručení produktu kupujícímu a zaplacení dohodnuté ceny za produkt kupujícím.

2.9 Místem plnění je adresa určená kupujícím ve smlouvě, kde dojde ik přechodu vlastnických práv.

2.10 Platební podmínky, dodací podmínky a lhůtu, do které se prodávající zavazuje dodat nebo poskytnout produkt jsou uvedeny v článku 8 těchto obchodních podmínek.

2.11 Existence a délka trvání zákonné odpovědnosti prodávajícího za vady produktu: Prodávající odpovídá za vady, které má prodaný produkt při převzetí kupujícím. U produktů prodávaných za nižší cenu neodpovídá za vadu, pro kterou byla sjednána nižší cena. Nejde-li o produkty, které se rychle kazí, nebo o použité produkty, odpovídá prodávající za vady, které se vyskytnou po převzetí produktu v záruční době (záruka). Dostupnost spotřebitelské záruky se řídí podle § 626 Občanského zákoníku ve znění pozděj. předpisů

2.12 Záruční doba je 24 měsíců . Je-li na prodávaném produktu, jejím obalu nebo návodu k ní připojeném vyznačena lhůta k použití, neskončí záruční doba před uplynutím této lhůty. Práva z odpovědnosti za vady produktu, pro které platí záruční doba, zaniknou, pokud se neuplatnily v záruční době.

2.13 Práva z odpovědnosti za vady u produktů, které se rychle kazí, se musí uplatnit nejpozději v den následující po koupi; jinak práva zaniknou. Jde-li o použitý produkt, zaniknou práva z odpovědnosti za vady, nebyla-li uplatněna do 24 měsíců ode dne převzetí použitého produktu kupujícím nebo se prodávající a kupující mohou dohodnout i na kratší záruční době, ne však kratší než 12 měsíců.

2.14 Postup při uplatnění práv z odpovědnosti za vady produktu :

- Vadu lze vytknout v kterékoli provozovně prodávajícího, u jiné osoby, o které prodávající seznámil kupujícího před uzavřením smlouvy nebo před odesláním objednávky, nebo prostředky dálkové komunikace na adrese sídla nebo místa podnikání prodávajícího nebo na jiné adrese, o které prodávající seznámil kupujícího při uzavření smlouvy nebo po uzavření smlouvy.

- Pokud kupující vytkl vadu poštovní zásilkou, kterou prodávající odepřel přijmout, zásilka se považuje za doručenou v den odepření.

- Prodávající poskytne kupujícímu písemné potvrzení o vytčení vady neprodleně po vytčení vady kupujícím. Prodávající v potvrzení o vytčení vady uvede lhůtu, ve které vadu v souladu s § 507 ods. 1 Občanského zákoníku odstraní. Lhůta oznámená podle předchozí věty nesmí být delší než 30 dnů ode dne vytčení vady, není-li delší lhůta odůvodněna objektivním důvodem, který prodávající nemůže ovlivnit.

- Pokud prodávající odmítne odpovědnost za vady, důvody odmítnutí písemně sdělí kupujícímu. Jestliže kupující znaleckým posudkem nebo odborným stanoviskem vydaným akreditovanou osobou, autorizovanou osobou nebo notifikovanou osobou prokáže odpovědnost prodávajícího za vadu, může vytknout vadu opakovaně a prodávající nemůže odmítnout odpovědnost za vadu; k opakovanému vytčení vady se § 621 odst. 1 písm. 3 Občanského zákoníku nevztahuje. Na náklady kupujícího spojené se znaleckým posudkem a odborným stanoviskem se vztahuje § 509 ods. 2. Občanského zákoníku

- Pokud před uzavřením smlouvy, případně je-li smlouva uzavírána na základě objednávky kupujícího před jejím odesláním, byl kupující prodávajícím řádně informován, že vady lze uplatnit i vůči jiné osobě, pak se jednání nebo opomenutí této osoby pro účely odpovědnosti za vady považuje za jednání nebo opomenutí prodávajícího.

2.15 Podmínky poprodejního servisu: Vzhledem k různorodosti nabízených produktů prodávající informuje kupujícího, že v případě potřeby servisu zakoupeného produktu mu bude na základě jeho žádosti (elektronickou formou, nebo jinou formou) neprodleně poskytnuta informace o osobě, která poskytuje servis zakoupeného produktu.

2.16 Délka trvání smlouvy: smlouva je uzavřena na určitou dobu a to do doby ukončení záruční doby prodaného produktu.

2.17 Údaje o funkčnosti věci s digitálními prvky, digitálního obsahu a digitální služby včetně dostupných technických ochranných opatření: Prodávající neprodává produkty s digitálními prvky ani s digitálním obsahem.

2.18 Údaje o kompatibilitě a interoperabilitě produktu s digitálními prvky, digitálního obsahu a digitální služby, které jsou prodávajícímu známy nebo u nichž lze rozumně očekávat, že jsou prodávajícímu známy: Prodávající neprodává věci s digitálními prvky ani s digitálním obsahem.

2.19 Kupující má právo obrátit se na prodávajícího se žádostí o nápravu na adresu: SentopEU, sro, Zochova 1117/97, 026 01 Dolný Kubín, IČO: 53765699 , není-li spokojen se způsobem, kterým prodávající vyřídil jeho reklamaci (vytčení va.
Pokud prodávající odpověděl na tuto žádost zamítavě nebo na ni neodpověděl do 30 dnů ode dne jejího odeslání, kupující má právo podat návrh na zahájení alternativního řešení sporu (dále jen „ARS“) 391/2015 Zz o alternativním řešení spotřebitelských sporů.

2.20 Subjektem alternativního řešení sporů je Česká obchodní inspekce, kromě sporů vyplývajících:

- ze smluv o připojení do distribuční soustavy,

- ze smluv o dodávce elektřiny, plynu, tepla, pitné vody a odvádění odpadních vod uzavřených se subjektem vykonávajícím regulovanou činnost podle zvláštního předpisu,

- ze smluv o poskytování finančních služeb,

- ze smluv o poskytování veřejných služeb týkajících se kvality a ceny služeb,

- ze smluv o poskytování poštovních služeb a poštovního platebního styku.

Návrh na zahájení alternativního řešení sporů může kupující podat způsobem podle § 12 zákona č. 1/2003. 391/2015 Zz

2.21 Subjekty alternativního řešení sporů mohou být rovněž oprávněny právnickými osobami podle § 3 zákona č. 1/2003. 391/2015 Zz, které jsou zveřejněny na webové stránce Ministerstva hospodářství SR:
https://www.mhsr.sk/obchod/ochrana-spotřebitele/alternativní-řešení-spotřebitelských-sporů-1/seznam-subjektů-alternativního-řešení-spotřebitelských-sporů-1

Alternativní řešení sporů se může týkat pouze sporu mezi kupujícím a prodávajícím, vyplývajícího ze spotřebitelské smlouvy nebo s ní souvisejícího. Spotřebitelem se rozumí fyzická osoba, která při uzavírání a plnění spotřebitelské smlouvy nejedná v rámci svého podnikání, zaměstnání nebo povolání.

Alternativní řešení sporů se nevztahuje na spory, jejichž hodnota nepřesahuje 20,- EUR. Subjekt ARS může od kupujícího požadovat poplatek za zahájení řízení, nejvýše do výše 5,- EUR s DPH.

2.22 Kupující za produkt neplatí jinou prodejní cenu, než je uvedena u nabízeného produktu. V případě, že se u produktu uvede vadná nebo odlišná cena, kupující je povinen zaplatit tuto cenu pouze v případě, že s ní výslovně souhlasil před uzavřením smlouvy nebo před odesláním objednávky.
Prodávající zároveň kupujícímu nenabízí výchozí možnosti , které by vyžadovaly aktivní odmítnutí s cílem vyhnout se dodatečným nákladům.

3. ZVLÁŠTNÍ INFORMAČNÍ POVINNOSTI PRODÁVAJÍCÍHO

3.1 Adresa elektronické pošty prodávajícího: info@sentop.sk

3.2 Jiný prostředek online komunikace – přes aplikaci WhatsApp: +421 940 609 415

3.3 Prodávající jedná pouze svým jménem a na svou odpovědnost a kupující může uplatnit práva z odpovědnosti za vady produktu, odstoupení od smlouvy, žádost o nápravu nebo podat jiný podnět, na adrese uvedené v článku 1 Obchodních podmínek.

3.4 Prodávající nestanovuje prodejní cenu na základě automatizovaného rozhodování včetně profilování konkrétního spotřebitele.

3.5 Cena ve zvýšené sazbě za použití prostředků dálkové komunikace, které se používají při uzavření smlouvy: 0.00,- EUR

3.6 Právo na odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku a smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory prodávajícího

3.6.1 Kupující má právo odstoupit od smlouvy uzavřené na dálku a od smlouvy uzavřené mimo provozní prostory prodávajícího i bez uvedení důvodu ve lhůtě dle § 20 ods. 1 až 3 zákona č.108/2024 Sb. (dále také zákon v různých gramatických tvarech) kromě smlouvy, jejímž předmětem je:
a) poskytnutí služby, pokud

1. došlo k úplnému poskytnutí služby a

2. poskytování služby začalo před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy s výslovným souhlasem kupujícího a kupující prohlásil, že byl řádně poučen o tom, že vyjádřením souhlasu ztrácí právo na odstoupení od smlouvy po úplném poskytnutí služby, je-li podle smlouvy kupující povinen zaplatit cenu,

b) dodání nebo poskytnutí produktu, jehož cena závisí na pohybu cen na finančním trhu, který prodávající nemůže ovlivnit a ke kterému může dojít během běhu lhůty pro odstoupení od smlouvy,

c) dodání zboží vyrobeného podle specifikací kupujícího nebo zboží vyrobeného na míru,

d) dodání zboží, které podléhá rychlému snížení kvality nebo zkáze,

e) dodání zboží uzavřeného v ochranném obalu, které není vhodné vrátit z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů, jestliže ochranný obal byl po dodání porušen,

f) dodání zboží, které vzhledem ke své povaze může být po dodání neoddělitelně smícháno s jiným zbožím,

g) dodání alkoholických nápojů, jejichž cena byla dohodnuta v době uzavření smlouvy, přičemž jejich dodání lze uskutečnit nejdříve po 30 dnech a jejich cena závisí na pohybu cen na trhu, který prodávající nemůže ovlivnit,

h) provedení naléhavých oprav nebo údržby během návštěvy u kupujícího, o kterou kupující výslovně požádal prodávajícího; to neplatí pro smlouvu, jejímž předmětem je poskytnutí jiné služby než oprava nebo údržba, a pro smlouvu, jejímž předmětem je dodání jiného zboží než náhradního dílu potřebného k provedení opravy nebo údržby, pokud byly smlouvy uzavřeny během návštěvy prodávajícího u kupujícího a kupující si tyto zboží nebo služby předem neobjednal,

i) dodání zvukových záznamů, obrazových záznamů, audiovizuálních záznamů nebo softwaru v ochranném obalu, který byl po dodání porušen,

j) dodání periodického tisku kromě jeho dodávání na základě smlouvy o předplatném,

k) zboží zakoupené na veřejné dražbě,

l) poskytnutí ubytovacích služeb k jinému účelu než k účelu bydlení, přeprava zboží, nájem automobilů, poskytnutí stravovacích služeb nebo poskytnutí služeb souvisejících s činnostmi v rámci volného času, má-li podle smlouvy prodávající poskytnout tyto služby v přesně dohodnutém čase nebo v přesně dohodnuté lhůtě,

m) dodání digitálního obsahu, který prodávající dodává jinak než na hmotném nosiči, pokud

1. dodávání digitálního obsahu začalo a

2. kupující udělil výslovný souhlas se zahájením dodávání digitálního obsahu před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, prohlásil, že byl řádně poučen o tom, že vyjádřením souhlasu ztrácí právo na odstoupení od smlouvy zahájením dodávání digitálního obsahu, a prodávající poskytl kupujícímu potvrzení podle zákona 12 písm. b) nebo odst. 1 písm. 13 písm. b), je-li podle smlouvy kupující povinen zaplatit cenu.

3.6.2 Kupující má právo na odstoupení od smlouvy i bez uvedení důvodu ve lhůtě podle zákona § 20 ods. 1 písm. b), odst. 1 písm. 2 písm. b) a odst. 1 písm. 3, jestliže kupující a prodávající uzavřeli smlouvu podle odstavce 1 písm. a) až c) nebo písm. e) na prodejní akci nebo při nevyžádané návštěvě.

3.6.3 Kupující ztrácí okamžikem úplného poskytnutí služby právo na odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku nebo mimo provozní prostory prodávajícího, jejímž předmětem je provedení opravy, pokud kupující výslovně požádal prodávajícího o návštěvu za účelem provedení opravy a plnění začalo s předchozím výslovným souhlasem spotřebitele.

4. UPLATNĚNÍ PRÁVA K ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY UZAVŘENÉ NA DÁLKU A OD SMLOUVY UZAVŘENÉ MIMO PROVOZNÍCH PROSTORU PRODÁVAJÍCÍHO

4.1 Kupující může odstoupit od smlouvy uzavřené na dálku a od smlouvy uzavřené mimo provozní prostory prodávajícího, i bez uvedení důvodu ve lhůtě do:

a) 14 dní ode dne

1. převzetí zboží kupujícím – zboží se považuje za převzaté kupujícím okamžikem, kdy kupující nebo jím určená třetí osoba kromě dopravce převezme všechny části objednaného zboží, nebo pokud se

- zboží objednané kupujícím v jedné objednávce dodávají odděleně, okamžikem převzetí zboží, které bylo dodáno jako poslední,

- dodává zboží sestávající z více dílů nebo kusů, okamžikem převzetí posledního dílu nebo posledního kusu,

- zboží dodává opakovaně po určitou dobu, okamžikem převzetí prvního zboží.

2. uzavření smlouvy, jejímž předmětem je poskytnutí služby,

3. uzavření smlouvy o dodávání vody, která není k prodeji v omezeném objemu nebo v určeném množství, a smlouvy o dodávce a odběru tepla,

4. uzavření smlouvy o dodání digitálního obsahu, který prodávající dodává jinak než na hmotném nosiči,

b) 30 dnů ode dne uzavření smlouvy při nevyžádané návštěvě nebo v souvislosti s ní nebo na prodejní akci nebo v souvislosti s ní.

4.2 Poskytne-li prodávající kupujícímu informace o právu kupujícího odstoupit od smlouvy dle § 19 ods. 1, zákona č.108/2024 Z. z., podmínkách, lhůtě a postupu při uplatňování práva na odstoupení od smlouvy a prodávající zároveň poskytne kupujícímu vzorový formulář na odstoupení od smlouvy podle přílohy č. 2 zákona č.108/2024 Z. z., až dodatečně, nejpozději však do 12 měsíců od zahájení plynu smlouvy uzavřené na dálku nebo od smlouvy uzavřené mimo provozní prostory prodávajícího do:

a) 14 dnů ode dne, kdy prodávající dodatečně splnil informační povinnost, jde-li o běh lhůty podle odst. 1 písm. a), nebo

b) 30 dnů ode dne, kdy prodávající dodatečně splnil informační povinnost, jde-li o běh lhůty podle odstavce § 19 odst. 1 písm. b) zákona č.108/2024 Sb.

4.3 Pokud prodávající neposkytne kupujícímu informace o poučení o právu kupujícího odstoupit od smlouvy dle § 19 ods. 1, zákona č.108/2024 Z. z., podmínkách zákona č.108/2024 Z. z., lhůtě a postupu při uplatňování práva na odstoupení od smlouvy a prodávající zároveň neposkytne kupujícímu vzorový formulář na odstoupení od smlouvy podle přílohy č. 2 zákona, ani podle odstavce § 20, ods. 2 zákona, kupující může odstoupit od smlouvy uzavřené na dálku nebo od smlouvy uzavřené mimo provozní prostory prodávajícího do 12 měsíců od uplynutí lhůty podle § 20 odst. 1 až 3 zákona č.108/2024 Sb. z., kromě smlouvy, jejímž předmětem je:

a) poskytnutí služby, pokud

1. došlo k úplnému poskytnutí služby a

2. poskytování služby začalo před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy s výslovným souhlasem kupujícího a kupující prohlásil, že byl řádně poučen o tom, že vyjádřením souhlasu ztrácí právo na odstoupení od smlouvy po úplném poskytnutí služby, je-li podle smlouvy kupující povinen zaplatit cenu,

b) dodání nebo poskytnutí produktu, jehož cena závisí na pohybu cen na finančním trhu, který prodávající nemůže ovlivnit a ke kterému může dojít během běhu lhůty pro odstoupení od smlouvy,

c) dodání zboží vyrobeného podle specifikací kupujícího nebo zboží vyrobeného na míru,

d) dodání zboží, které podléhá rychlému snížení kvality nebo zkáze,

e) dodání zboží uzavřeného v ochranném obalu, které není vhodné vrátit z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů, jestliže ochranný obal byl po dodání porušen,

f) dodání zboží, které vzhledem ke své povaze může být po dodání neoddělitelně smícháno s jiným zbožím,

g) dodání alkoholických nápojů, jejichž cena byla dohodnuta v době uzavření smlouvy, přičemž jejich dodání lze uskutečnit nejdříve po 30 dnech a jejich cena závisí na pohybu cen na trhu, který prodávající nemůže ovlivnit,

h) provedení naléhavých oprav nebo údržby během návštěvy u kupujícího, o kterou kupující výslovně požádal prodávajícího; to neplatí pro smlouvu, jejímž předmětem je poskytnutí jiné služby než oprava nebo údržba, a pro smlouvu, jejímž předmětem je dodání jiného zboží než náhradního dílu potřebného k provedení opravy nebo údržby, pokud byly smlouvy uzavřeny během návštěvy prodávajícího u kupujícího a kupující si tyto zboží nebo služby předem neobjednal,

i) dodání zvukových záznamů, obrazových záznamů, audiovizuálních záznamů nebo softwaru v ochranném obalu, který byl po dodání porušen,

j) dodání periodického tisku kromě jeho dodávání na základě smlouvy o předplatném,

k) zboží zakoupené na veřejné dražbě,

l) poskytnutí ubytovacích služeb k jinému účelu než k účelu bydlení, přeprava zboží, nájem automobilů, poskytnutí stravovacích služeb nebo poskytnutí služeb souvisejících s činnostmi v rámci volného času, má-li podle smlouvy prodávající poskytnout ť tyto služby v přesně dohodnutém čase nebo v přesně dohodnuté lhůtě,

m) dodání digitálního obsahu, který prodávající dodává jinak než na hmotném nosiči, pokud

1. dodávání digitálního obsahu začalo a

2. kupující udělil výslovný souhlas se zahájením dodávání digitálního obsahu před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, prohlásil, že byl řádně poučen o tom, že vyjádřením souhlasu ztrácí právo na odstoupení od smlouvy zahájením dodávání digitálního obsahu, a prodávající poskytl kupujícímu potvrzení o prohlášení kupujícího podle § 17 odstavce. b) zákona a potvrzení o výslovném souhlasu kupujícího podle odstavce § 17, ods. 10 písm. c) zákona nebo podle § 17 odst. 1 písm. 15 zákona č . č. 251/2012 Z. z., pokud je kupující poskytl, nebo § 17 ods. 13 písm. b) zákona, je-li podle smlouvy kupující povinen zaplatit cenu.

4.4 Kupující má právo na odstoupení od smlouvy i bez uvedení důvodu ve lhůtě podle § 20 ods. 1 písm. b), odst. 1 písm. 2 písm. b) a odst. 1 písm. 3, zákona č.108/2024 Sb z., jestliže kupující a prodávající uzavřeli smlouvu podle § 19 odst. 1 písm. a) až c) nebo písm. e) zákona č.108/2024 Sb. zákona na prodejní akci nebo při nevyžádané návštěvě.

4.5 Kupující ztrácí okamžikem úplného poskytnutí služby právo na odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku nebo mimo provozní prostory prodávajícího, jejímž předmětem je provedení opravy, pokud kupující výslovně požádal prodávajícího o návštěvu za účelem provedení opravy a plnění začalo s předchozím výslovným souhlasem spotřebitele.

Postup při uplatňování práva na odstoupení od smlouvy: ve složce Formulář odstoupení od smlouvy se ve formuláři na odstoupení od smlouvy uvedené na adrese https://sentop.cz/content/8-odstoupeni-od-smlouvy nacházejí i pokyny, jak formulář vyplnit a doručit prodávajícímu za účelem uplatnění práva na odstoupení od smlouvy.

4.6 Kupující je povinen nést náklady na vrácení zboží po odstoupení od smlouvy dle § 19 ods. 1, zákona č.108/2024 Z. z., a odstoupí-li kupující od smlouvy uzavřené na dálku, a je povinen nést i náklady na vrácení zboží, které vzhledem k jeho povaze nelze vrátit prostřednictvím pošty.

4.7 Kupující není oprávněn odstoupit od smlouvy předmětem které je:
a) poskytnutí služby, pokud
1. došlo k úplnému poskytnutí služby a
2. poskytování služby začalo před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy s výslovným souhlasem kupujícího a kupující prohlásil, že byl řádně poučen o tom, že vyjádřením souhlasu ztrácí právo na odstoupení od smlouvy po úplném poskytnutí služby, je-li podle smlouvy kupující povinen zaplatit cenu,
b) dodání nebo poskytnutí produktu, jehož cena závisí na pohybu cen na finančním trhu, který prodávající nemůže ovlivnit a ke kterému může dojít během běhu lhůty pro odstoupení od smlouvy,
c) dodání zboží vyrobeného podle specifikací kupujícího nebo zboží vyrobeného na míru,
d) dodání zboží, které podléhá rychlému snížení kvality nebo zkáze,
e) dodání zboží uzavřeného v ochranném obalu, které není vhodné vrátit z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů, jestliže ochranný obal byl po dodání porušen,
f) dodání zboží, které vzhledem ke své povaze může být po dodání neoddělitelně smícháno s jiným zbožím,
g) dodání alkoholických nápojů, jejichž cena byla dohodnuta v době uzavření smlouvy, přičemž jejich dodání lze uskutečnit nejdříve po 30 dnech a jejich cena závisí na pohybu cen na trhu, který prodávající nemůže ovlivnit,
h) provedení naléhavých oprav nebo údržby během návštěvy u kupujícího, o kterou kupující výslovně požádal prodávajícího; to neplatí pro smlouvu, jejímž předmětem je poskytnutí jiné služby než oprava nebo údržba, a pro smlouvu, jejímž předmětem je dodání jiného zboží než náhradního dílu potřebného k provedení opravy nebo údržby, pokud byly smlouvy uzavřeny během návštěvy prodávajícího u kupujícího a kupující si tyto zboží nebo služby předem neobjednal,
i) dodání zvukových záznamů, obrazových záznamů, audiovizuálních záznamů nebo softwaru v ochranném obalu, který byl po dodání porušen,
j) dodání periodického tisku kromě jeho dodávání na základě smlouvy o předplatném,
k) zboží zakoupené na veřejné dražbě,
l) poskytnutí ubytovacích služeb k jinému účelu než k účelu bydlení, přeprava zboží, nájem automobilů, poskytnutí stravovacích služeb nebo poskytnutí služeb souvisejících s činnostmi v rámci volného času, má-li podle smlouvy prodávající poskytnout tyto služby v přesně dohodnutém čase nebo v přesně dohodnuté lhůtě,
m) dodání digitálního obsahu, který prodávající dodává jinak než na hmotném nosiči, pokud
1. dodávání digitálního obsahu začalo a
2. kupující udělil výslovný souhlas se zahájením dodávání digitálního obsahu před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, prohlásil, že byl řádně poučen o tom, že vyjádřením souhlasu ztrácí právo na odstoupení od smlouvy zahájením dodávání digitálního obsahu, a prodávající poskytl kupujícímu potvrzení podle § 17 ods. 12 písm. b) nebo odst. 1 písm. 13 písm. b), zákona č.108/2024 Sb., je-li podle smlouvy kupující povinen zaplatit cenu.

4.8 Minimální délka trvání závazku spotřebitele: do doby převzetí produktu

4.8.1 Kupující má závazek předmět smlouvy převzít, buď osobně, u digitálních produktů na uvedenou elektronickou adresu, nebo prostřednictvím zmocněné osoby při doručení, které bylo předem s ním dohodnuto. Délka trvání tohoto závazku je do doby převzetí předmětu smlouvy.
4.8.2 Kupující má závazek zaplatit za předmět smlouvy. Délka trvání tohoto závazku je nejpozději při doručení předmětu smlouvy.

4.9 Poučení o povinnosti kupujícího zaplatit zálohu nebo poskytnout jinou finanční jistotu: Pokud prodávající požádá kupujícího na zaplacení zálohy, nebo na poskytnutí jiné finanční jistoty z důvodu, že předmět smlouvy je třeba na žádost kupujícího upravit, pořídit s jinými vlastnostmi než jsou uvedeny u nabízeného produktu, vyrobit zálohu nebo poskytnout jinou finanční jistotu ve výši určené po vzájemné dohodě na účet prodávajícího uvedený v článku 1 těchto obchodních podmínek.
4.10 Poučení o uplatnění práva kupujícího na odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku a smlouvy uzavřené mimo provozní prostory prodávajícího je uvedeno na odkazu: https://sentop.cz/content/8-odstoupeni-od-smlouvy
4.11 Informace uvedené výše tvoří nedílnou součást smlouvy uzavřené na dálku nebo smlouvy uzavřené mimo provozní prostory prodávajícího a mohou být změněny pouze s výslovným souhlasem obou stran.
4.12 Prodávající je povinen zajistit nejpozději na začátku postupu vytváření objednávky kupujícím označení online rozhraní jasnými a čitelnými informacemi o případných omezeních dodávky nebo poskytnutí produktu a informacemi o způsobech platby, které kupující může použít k úhradě ceny.
4.13 Prodávající při smlouvě uzavřené na dálku prostřednictvím elektronických prostředků bezprostředně před odesláním objednávky kupujícím výslovně, jednoznačně a srozumitelně uvádí informace podle:
- § 5 odst. 1 písm. 1 písm. a): hlavní vlastnosti produktu v rozsahu přiměřeném druhu a povaze produktu jsou uvedeny u každého nabízeného produktu v písemné formě,
- § 5 odst. 1 písm. 1 písm. d) zákona č.108/2024 Sb z., prodejní cena produktu (PC) je uvedena u každého nabízeného produktu. V případě, že vzhledem k povaze produktu nelze prodejní cenu určit předem prodejní cena se vypočítá následovně: PC = (náklady prodávajícího na pořízení, resp. výrobu produktu + obchodní marže prodávajícího) x DPH v zákonem stanovené výši.
- Náklady na dopravu, dodání, poštovné a jiné náklady a poplatky jsou uvedeny v bodě Dodací podmínky.
- Podle § 5 odst. 1 písm. 1 písm. i) zákona č. 108/2024 Sb., je délka trvání smlouvy: do doby ukončení záruční doby předmětu smlouvy, jde-li o smlouvu uzavřenou na určitou dobu.
4.14 Prodávající zajistil, aby kupující při odeslání objednávky výslovně potvrdil, že byl obeznámen s povinností zaplatit cenu. K odeslání objednávky je třeba stisknutí tlačítka „objednávka s povinností platby“ v kroku „odeslání/potvrzení objednávky“, která jednoznačně vyjadřuje, že odeslání objednávky zahrnuje povinnost kupujícího zaplatit cenu.
4.15 Do celkové ceny mohou být započteny další náklady a poplatky, pokud náklady a poplatky nelze určit předem.
4.16 Kupující je povinen nést náklady na vrácení zboží po odstoupení od smlouvy dle § 19 ods. 1 zákona č.108/2024 Sb z., a odstoupí-li kupující od smlouvy uzavřené na dálku, i náklady na vrácení zboží, které vzhledem k jeho povaze nelze vrátit prostřednictvím pošty.
4.17 Kupující může odstoupit od smlouvy uzavřené na dálku nebo od smlouvy uzavřené mimo provozní prostory prodávajícího, jejichž předmětem je dodání zboží, i před zahájením běhu lhůty pro odstoupení od smlouvy.
4.18 Kupující může uplatnit právo na odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku nebo od smlouvy uzavřené mimo provozní prostory prodávajícího v listinné podobě nebo v podobě zápisu na jiném trvanlivém médiu a byla-li smlouva uzavřena ústně, k uplatnění práva kupujícího na odstoupení od smlouvy postačuje jakékoli jednoznačně kupujícího odstoupit od smlouvy (dále jen „oznámení o odstoupení od smlouvy“). Kupující může použít vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy dle přílohy č. 2. 2. zákona č.108/2024 Sb.
4.19 Lhůta pro odstoupení od smlouvy podle § 20 odstavců 1 až 3 zákona č.108/2024 Sb. se považuje za zachovanou, pokud kupující nejpozději poslední den lhůty odešle oznámení o odstoupení od smlouvy prodávajícímu.
4.20 Při pochybnostech o doručení se kupujícím odeslané oznámení o odstoupení od smlouvy považuje za doručené uplynutím času přiměřeného použitému způsobu doručování, pokud kupující umí prokázat odeslání oznámení o odstoupení od smlouvy na adresu, kterou prodávající oznámil kupujícímu podle § 5 odst. 2. 1 písm. b) nebo § 15 odst. 1 písm. 1 písm. a) až c) zákona č.108/2024 Sb z., nebo na jinou adresu, kterou prodávající o oznámil kupujúcemu podľa § 5 ods. 1 písm. b) alebo § 15 ods. 1 písm. a) až c) zákona č.108/2024 Z. z., alebo na inú adresu, ktorú predávajúci oznámil kupujícímu po uzavření smlouvy. Oznámení o odstoupení od smlouvy se považuje za doručené dnem jeho odeslání prodávajícímu na adresu podle první věty, jestliže poštovní zásilku, jejímž obsahem je oznámení o odstoupení od smlouvy, nelze dodat prodávajícímu z důvodů podle § 34 odst. 3 písm. a, b, d, zákona 324/2011 Sb. o poštovních službách ve znění pozd. předpisů.
4.21 Prodávající je povinen bezodkladně po doručení oznámení o odstoupení od smlouvy poskytnout kupujícímu potvrzení o jeho doručení na trvanlivém médiu, pokud kupující odstoupil od smlouvy použitím zvláštní funkce nebo formuláře pro odstoupení od smlouvy, které jsou dostupné v online rozhraní prodávajícího.
4.22 Kupující může odstoupit od smlouvy pouze ve vztahu ke konkrétnímu produktu nebo produktům, pokud prodávající na základě smlouvy uzavřené na dálku nebo smlouvy uzavřené mimo provozní prostory prodávajícího dodal nebo poskytl více produktů.
4.23 Účinky odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku nebo smlouvy uzavřené mimo provozní prostory prodávajícího se vztahují i na každou doplňkovou smlouvu ke smlouvě, od které kupující odstoupil; to neplatí, pokud se strany výslovně dohodnou na dalším trvání doplňkové smlouvy.
4.24 Doplňkovou smlouvou podle bodu výše se rozumí jakákoli smlouva o dodání nebo poskytnutí dalšího produktu, který souvisí s předmětem smlouvy uzavřené na dálku nebo smlouvy uzavřené mimo provozní prostory prodávajícího bez ohledu na to, zda produkt dodá, nebo poskytne prodávající, nebo jiná osoba na základě dohody s prodávajícím.
4.25 Prodávající nebo jiná osoba mohou v souvislosti se zánikem doplňkové smlouvy podle § 20 odstavce 11 zákona č.108/2024 Sb. požadovat od kupujícího jen úhradu nákladů podle § 21 odst. 1 písm. 3 a 5 a § 22 ods. 3 zákona č.108/2024 Sb.
4.26 Důkazní břemeno o uplatnění práva na odstoupení od smlouvy nese kupující.

5. POUČENÍ O UPLATNĚNÍ PRÁVA SPOTŘEBITELE K ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY UZAVŘENÉ NA DÁLKU A OD SMLOUVY UZAVŘENÉ MIMO PROVOZNÍCH PROSTORU PRODÁVAJÍCÍHO

5.1 Právo na odstoupení od smlouvy

5.1.1 Kupující má právo odstoupit od této smlouvy bez uvedení důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne převzetí produktu kupujícím podle § 20 ods. 4. Zákona č.108/2024 Sb. Produkt se považuje za převzatý kupujícím okamžikem, kdy kupující nebo jím určená třetí osoba, kromě dopravce převezme všechny části objednaného produktu, nebo pokud:

a) produkty objednané kupujícím v jedné objednávce dodávají odděleně, okamžikem převzetí produktu, který byl dodán jako poslední,

b) dodává produkt sestávající z více dílů nebo kusů, okamžikem převzetí posledního dílu nebo posledního kusu,

c) produkt dodává opakovaně po určitou dobu, okamžikem převzetí prvního produktu.

5.1.2 Lhůta pro odstoupení od smlouvy uplyne po 14 dnech ode dne kdy kupující nebo jím určená třetí osoba kromě dopravce převezme zboží.

5.1.3 Při uplatnění práva na odstoupení od smlouvy kupující informuje prodávajícího o svém rozhodnutí odstoupit od této smlouvy jednoznačným prohlášením (například dopisem zaslaným poštou nebo e-mailem) na adrese: SentopEU, s. r. o., Vyšný Konec 79, 023 54 Turzovka, IČO: 53765699, e-mail: info@sentop.sk

Za tímto účelem může kupující použít i vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, který byl předán nebo zaslán, jeho použití však není povinné.

5.1.4 Pokud kupující má zájem, může vyplnit a zaslat vzorový formulář na odstoupení od smlouvy nebo jakékoli jiné jednoznačné prohlášení o odstoupení od smlouvy i elektronicky prostřednictvím webového sídla prodávajícího: www.sentop.cz Pokud kupující využije této možnosti, přijetí odstoupení od smlouvy mu bude neprodleně potvrzeno na trvanlivém médiu (např.

5.1.5 Lhůta pro odstoupení od smlouvy je zachována, pokud kupující zašle oznámení o uplatnění práva na odstoupení od smlouvy před tím, než uplyne lhůta pro odstoupení od smlouvy.

5.2 Práva a povinnosti kupujícího po odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku a smlouvy uzavřené mimo provozní prostory prodávajícího

5.2.1 Kupující je povinen do 14 dnů ode dne odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku nebo od smlouvy uzavřené mimo provozní prostory prodávajícího podle § 19 ods. 1 zákona č.108/2024 Sb. zaslat zboží zpět nebo předat zboží prodávajícímu nebo osobě určené prodávajícím k převzetí zboží; to neplatí, jestliže prodávající navrhne, že si zboží vyzvedne osobně nebo prostřednictvím jím určené osoby. Lhůta podle první věty se považuje za zachovanou, pokud kupující odešle zboží prodávajícímu nejpozději poslední den lhůty.

5.2.2 Kupující je oprávněn odepřít vrácení zboží, které nabylo na základě smlouvy uzavřené při nevyžádané návštěvě, na prodejní akci nebo v souvislosti s ní, dokud prodávající kupujícímu vrátí zaplacenou cenu.

5.2.3 Při odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku nebo od smlouvy uzavřené mimo provozní prostory prodávajícího podle § 19 ods. 1 zákona č.108/2024 Sb. nese kupující jen náklady na vrácení zboží prodávajícímu nebo osobě určené prodávajícím k převzetí zboží; to neplatí, jestliže prodávající souhlasil, že náklady bude nést sám, nebo nesplnil-li prodávající informační povinnost podle § 15 odst. 1 písm. 1 písm. g) zákona č.108/2024 Sb.

5.2.4 Kupující odpovídá za snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku zacházení se zbožím, které je nad rámec zacházení potřebného ke zjištění vlastností a funkčnosti zboží.

5.2.5 Kupující je povinen uhradit prodávajícímu cenu za skutečně poskytnuté plnění do dne doručení oznámení o odstoupení od smlouvy, jestliže kupující dle § 19 odst. 1 písm. 1 zákona č.108/2024 Sb. odstoupí od smlouvy uzavřené na dálku nebo od smlouvy uzavřené mimo provozní prostory prodávajícího, jejichž předmětem je poskytnutí služby, dodávání vody, která není k prodeji v omezeném objemu nebo v určeném množství, nebo dodání tepla, a před zahájením poskytování plnění udělil výslovný souhlas podle § 17 odst. 1 písm. 10 písm. c) zákona č.108/2024 Sb. Cena za skutečně poskytnuté plnění se vypočítá poměrně na základě celkové ceny dohodnuté ve smlouvě.

5.2.6 Spotřebiteli z uplatnění práva na odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku nebo od smlouvy uzavřené mimo provozní prostory prodávajícího podle § 19 ods. 1 zákona č.108/2024 Sb. nevznikají kromě povinností podle § 21 odstavců 1, 3 až 5 zákona č.j. 108/2024 Sb. a povinnosti uhradit dodatečné náklady podle § 22 ods. 3 zákona č . 108/2024 Sb. žádné další povinnosti nebo náklady.

5.2.7 Prodávající má právo na náhradu škody (dle ust. § 420 a násl. občanského zákoníku) v případě, že si kupující objednal produkt, který nestornoval resp. neodstoupil od smlouvy a zároveň od dopravce nepřevzal tento produkt, nebo po výzvě prodávajícího si v případě zvolení osobního odběru produkt nepřevzal ve lhůtě určené k odběru. Tímto jednáním kupující porušil svou povinnost, podle které je kupující povinen převzít objednaný produkt, pokud od smlouvy v zákonné lhůtě neodstoupí.

5.3 Práva a povinnosti prodávajícího po odstoupení kupujícího od smlouvy uzavřené na dálku a od smlouvy uzavřené mimo provozní prostory prodávajícího

5.3.1 Prodávající je povinen do 14 dnů ode dne doručení oznámení o odstoupení od smlouvy vrátit kupujícímu veškeré platby, které od něj obdržel na základě nebo v souvislosti se smlouvou uzavřenou na dálku, smlouvou uzavřenou mimo provozní prostory prodávajícího nebo s doplňkovou smlouvou včetně nákladů na dopravu, dodání, poštovné a jiných nákladů a poplatků.

5.3.2 Prodávající je povinen vrátit kupujícímu veškeré platby dle § 22 odst. 1 zákona č. 1/2003. 108/2024 Sb. v rozsahu odpovídajícím odstoupení od smlouvy, neodstoupil-li kupující od celé smlouvy uzavřené na dálku nebo od celé smlouvy uzavřené mimo provozní prostory prodávajícího. Prodávající nemůže účtovat kupujícímu dodatečné náklady za dopravu, dodání, poštovné a jiné náklady a poplatky.

5.3.3 Prodávající není povinen uhradit kupujícímu dodatečné náklady, pokud si kupující výslovně zvolil jiný způsob dodání, než je nejlevnější běžný způsob dodání nabízený prodávajícím. Dodatečnými náklady se rozumí rozdíl mezi náklady na dodání, které si zvolil kupující, a náklady na nejlevnější běžný způsob dodání nabízený prodávajícím.

5.3.4 Prodávající nemůže požadovat od kupujícího úhradu nákladů za

a) poskytnutí služby, dodání vody, která není k prodeji v omezeném objemu nebo v určeném množství, nebo za dodání tepla během běhu lhůty pro odstoupení od smlouvy podle § 20 ods. 1 až 3 zákona č.108/2024 Sb. bez ohledu na rozsah poskytnutého plnění, pokud

1. prodávající neposkytl kupujícímu informace podle § 15 ods. 1 písm. f) nebo písm. h), zákona č.108/2024 Sb. nebo

2. kupující neudělil prodávajícímu výslovný souhlas se zahájením poskytování služby nebo dodávání vody nebo tepla podle § 17 ods. 10 písm. c), zákona č.108/2024 Sb.

b) úplné nebo částečné dodání digitálního obsahu, který prodávající dodává jinak než na hmotném nosiči, pokud

1. kupující neudělil prodávajícímu výslovný souhlas se zahájením dodávání digitálního obsahu podle § 17 ods. 10 písm. c), zákona č.108/2024 Sb.

2. kupující neprohlásil, že byl řádně poučen o tom, že vyjádřením souhlasu podle prvního bodu ztrácí právo na odstoupení od smlouvy, nebo

3. prodávající neposkytl kupujícímu potvrzení podle § 17 ods. 12 písm. b) nebo odst. 1 písm. 13 písm. b) zákona č.108/2024 Sb.

5.3.5 Prodávající není povinen při odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku nebo od smlouvy uzavřené mimo provozní prostory prodávajícího, jejichž předmětem je dodání zboží, vrátit kupujícímu platby podle § 22 odstavce 1 zákona č.108/2024 Sb. před tím, než mu je zboží doručeno, nebo dokud kupující neprokáže zaslání zboží zpět prodávajícímu, ledaže prodávající navrhne, že zboží vyzvedne osobně nebo prostřednictvím jím určené osoby.

5.3.6 Prodávající je povinen vrátit kupujícímu platby dle § 22 odst. 1 zákona č.108/2024 Sb. stejným způsobem, jaký použil kupující při jejich úhradě; tím není dotčeno právo prodávajícího dohodnout se se kupujícím na jiném způsobu úhrady, nebudou-li kupujícímu v souvislosti s úhradou účtovány žádné poplatky.

5.3.7 Prodávající je povinen zajistit vyzvednutí zboží na vlastní náklady ve lhůtě podle § 22 odstavce 1, zákona č.108/2024 Sb. jestliže na základě smlouvy uzavřené mimo provozní prostory prodávajícího bylo zboží dodáno kupujícímu domů v době uzavření smlouvy as přihlédnutím k povaze zboží není možné zboží odeslat zpět prodávajícímu poštou.

5.3.8 Jednostranné započtení pohledávek prodávajícího a kupujícího, které vzniknou odstoupením od smlouvy dle § 19 ods. 1, zákona č.108/2024 Sb. není podle zákona přípustné.

5.3.9 Na odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku nebo od smlouvy uzavřené mimo provozní prostory prodávajícího, jejímž předmětem je digitální obsah nebo digitální služba, se vztahuje § 852m ods. 3, 5 až 8 občanského zákoníku.

6. PŘEDMĚT SMLOUVY

6.1 Předmětem smlouvy jsou pouze položky zboží výslovně uvedené v kupní smlouvě – objednávce. Množství, rozměry, vlastnosti, ceny, a ostatní údaje obsažené na web stránce prodávajícího jsou závaznými údaji.
6.2 Prodávající se zavazuje, že bude kupujícím dodávat:
– produkt bez vad v souladu se specifikací nebo s vlastnostmi obvyklými pro daný druh zboží,
– produkt vyhovující normám, předpisům a nařízením platným na území České republiky.

6.3 Požadavky na prodaný produkt

6.3.1 Prodaný produkt má být podle kategorie v souladu s následujícími:
a) odpovídá popisu, druhu, množství a kvalitě vymezeným ve smlouvě,
b) je vhodný pro konkrétní účel, se kterým se kupující seznámil nejpozději při uzavření smlouvy,
c) vyznačuje se ve smlouvě vymezenou schopností plnit funkce s ohledem na svůj účel,
d) vyznačuje se ve smlouvě vymezenou schopností fungovat s hardwarem nebo softwarem, se kterými se věc stejného druhu běžně používá, bez potřeby změny prodané věci, hardwaru nebo softwaru („kompatibilita”), a ve smlouvě vymezenou schopností fungovat s hardwarem nebo softwarem odlišnými od těch, se kterými se produkt stejného druhu
e) vyznačuje se dalšími vlastnostmi vymezenými ve smlouvě,
f) je dodán s veškerým příslušenstvím vymezeným ve smlouvě,
g) je dodán s návodem k použití, včetně návodu k montáži a instalaci, jak bylo vymezeno ve smlouvě, a
h) jsou dodány aktualizace vymezené ve Smlouvě, pokud jde o věc s digitálními prvky, a obecnými požadavky, pokud:

1) je vhodný pro všechny účely, pro které se věc stejného druhu běžně používá s přihlédnutím zejména k právním předpisům, technickým normám nebo ke kodexům chování platným pro dotyčné odvětví, pokud technické normy nebyly vypracovány,

2) odpovídá popisu a kvalitě vzorku nebo modelu, které prodávající zpřístupnil kupujícímu před uzavřením smlouvy,

3) je dodán s příslušenstvím, obalem a návody, včetně návodu k montáži a instalaci, které může kupující důvodně očekávat, a

4) je dodán v množství, kvalitě a s vlastnostmi, včetně funkčnosti, kompatibility, bezpečnosti a schopnosti zachovat si při běžném používání svou funkčnost a výkonnost („životnost”), jaké jsou běžné pro produkt stejného druhu a jaké může kupující důvodně očekávat s ohledem na povahu prodaného produktu as přihlédnutím k jakémukoli veřejnosti výrobce nebo jejich jménem, zejména při propagaci věci nebo na jejím označení; za výrobce se považuje zhotovitel věci, dovozce věci na trh Evropské unie ze třetí země nebo jiná osoba, která se označuje za výrobce tím, že na věc umístí své jméno, ochrannou známku nebo jiné rozlišující označení.


6.3.2 Podle § 615 ods. 2 Občanského zákoníku ve znění pozdějších předpisů, produkt nemusí být v souladu s obecnými požadavky, pokud prodávající při uzavření smlouvy výslovně seznámil kupujícího, že určitá vlastnost věci neodpovídá všeobecným požadavkům, a kupující s nesouladem výslovně a zvlášť souhlasil.


7. ZPŮSOB UZAVÍRÁNÍ KUPNÍ SMLOUVY

7.1 Smlouva je uzavřena po závazném akceptování objednávky kupujícího prodávajícím dohodnutou elektronickou komunikací a potvrzení prodávajícím kupujícímu o akceptování objednávky, po předchozím přijetí objednávky kupujícím označené jako „potvrzení objednávky“.

7.2 Závazné akceptování objednávky obsahuje údaje o názvu a specifikaci produktu, jehož prodej je předmětem kupní smlouvy, dále údaje o ceně produktu, název a údaje o místě, kde má být produkt dodán a údaje o ceně, podmínkách, způsobu a termínu přepravy produktu do dohodnutého místa doručení, případně jiné údaje.

8. DODACÍ A PLATEBNÍ PODMÍNKY

8.1 Poplatky za dodání produktu jsou následující:

a) Kurýrní službou GLS - 5,00 € s DPH.
b) Slovenskou poštou - 5,00 € s DPH.

c) UPS - 10,00 € s DPH.

d) FedEx - 10,00 € s DPH.

Aktuální poplatky za dodání zboží jsou vždy uvedeny v nákupním košíku při dokončování objednávky. Vyhrazujeme si právo upravit výši poplatku za dopravu ve prospěch spotřebitele, přičemž vždy budou transparentně zobrazeny před potvrzením objednávky.

Prodávající si vyhrazuje právo určit způsob doručení zboží na základě země doručení. Výběr dopravní společnosti může být omezen podle dostupnosti doručovacích služeb v konkrétní zemi. V případě, že některé doručovací společnosti neposkytují služby do určité destinace, tyto možnosti se nemusí zobrazovat v nákupním košíku.

8.2 Tyto poplatky budou automaticky přičteny při potvrzení objednávky a kupující je přehledně vidí iv seznamu/přehledu objednávky před jejím odesláním.

8.3 Cena dodání produktu je platná v rámci území České republiky. Při zasílání do zahraničí se přepravní náklady kalkulují individuálně na základě smlouvy o ceně přepravného mimo území České republiky.

8.4 Kupující je povinen zaplatit prodávajícímu kupní cenu produktu dohodnutou v kupní smlouvě v době uzavření kupní smlouvy včetně nákladů na doručení zboží dle zák. č. 18/1996 Z. z. v platném znění formou:

a) převodním příkazem, nebo vkladem na účet prodávajícího vedený v bance uvedené v bodě 1., na základě zálohové faktury odeslané systémem po přijetí objednávky, nebo na základě údajů zaslaných prodávajícím kupujícímu.
b) při převzetí zboží (hotově, přímo kurýrovi, doručovateli)
c) systémem Paypal a REVOLUT,
d) platební kartou.

8.5 V případě, že kupující zaplatí prodávajícímu kupní cenu bezhotovostním převodem, za den platby se považuje den, kdy byla celá kupní cena připsána na účet prodávajícího: IBAN: SK49 8330 0000 0028 0199 3785, VS: číslo objednávky.
8.6 Kupující je povinen zaplatit prodávajícímu kupní cenu za dohodnutý produkt ve lhůtě dle kupní smlouvy, nejpozději však při převzetí produktu.
8.7 Kupní cena bude považována za zaplacenou připsáním celé kupní ceny na účet prodávajícího, v případě platby převodem na účet prodávajícího, nebo uhrazením hotovosti kurýrovi.
8.8 V případě, že kupující zaplatí prodávajícímu kupní cenu za produkt dohodnutý v kupní smlouvě, kupující je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy a požadovat vrácení kupní ceny jen v souladu s platnými právními předpisy ČR.
8.9 V případě, že kupující nezaplatí prodávajícímu celou kupní cenu při převzetí produktu, smluvní strany se dohodly, že prodávající je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy a požadovat od kupujícího náhradu za vzniklé náklady na objednání a dodávku nezaplaceného produktu.
8.10 Náklady spojené s vynáškou nejsou zahrnuty v kupní ceně produktu a prodávající tyto služby není povinen kupujícímu poskytnout.
8.11 Ceny produktů uvedené na web stránce prodávajícího jsou platné v okamžiku objednání produktu. Ceny uvedené v tištěném ceníku prodávajícího jsou platné do vydání nového ceníku.
8.12 Prodávající si vyhrazuje vlastnické právo k produktu až do úplného zaplacení kupní ceny.
8.13 Doklad o koupi vystavený na základě kupní smlouvy mezi prodávajícím a kupujícím je současně daňovým dokladem.
8.14 Převzetí produktu kupujícím je zásadně možné až po jeho úplném zaplacení, pokud není dohodnuto jinak.
8.15 K ceně produktu je připočtena cena přepravy produktu tak, jak je výše uvedeno v článku 8.
8.16 Produkty jsou prodávány podle vystavených vzorů, katalogů, příp. vzorníků prodávajícího umístěných na internetové stránce elektronického obchodu prodávajícího.
8.17 Pokud se prodávající a kupující nedohodnou jinak, prodávající se zavazuje dodat nebo poskytnout produkt kupujícímu do 30 dnů od potvrzení objednávky.
8.18 Kupující převezme produkt v místě, které je uvedeno v akceptaci objednávky kupujícího prodávajícím.
8.19 Místem dodání produktu je místo uvedené v akceptaci objednávky prodávajícím, pokud se smluvní strany nedohodnou v kupní smlouvě jinak.
8.20 V případě, že prodávající dopraví produkt kupujícímu na místo určené v kupní smlouvě kupujícím, kupující převezme produkt osobně nebo zajistí, aby produkt převzala osoba, kterou zmocní pro případ své nepřítomnosti k převzetí produktu uvedeného v kupní smlouvě a podepíše protokol o doručení a předání produktu. Třetí osoba zmocněná k převzetí produktu uvedeného v kupní smlouvě předloží prodávajícímu (nebo kurýrovi) originál nebo kopii kupní smlouvy a doklad o zaplacení produktu (pokud zaplacení předcházelo doručení produktu) a písemná plná moc. Bude-li třeba dodávku zboží opakovat z důvodu nepřítomnosti kupujícího, na místě určeném v kupní smlouvě, veškeré náklady s tím vzniklé hradí kupující, a to zejména opakované dodání produktu na místo určení v kupní smlouvě. Produkt se považuje za dodaný okamžikem doručení produktu na adresu uvedenou v závazné akceptaci objednávky a převzatý okamžikem fyzického převzetí produktu kupujícím, resp. jeho oprávněným zástupcem nebo odmítnutím převzetí produktu, které dopravce vyznačí v protokolu o doručení a předání produktu.

9. VSTUP VLASTNICTVÍ A PŘECHOD NEBEZPEČÍ ŠKODY NA ZBOŽÍ

9.1 Vlastnické právo k prodanému produktu a nebezpečí náhodné zkázy, náhodného zhoršení a ztráty produktu přechází na kupujícího okamžikem dodání.

10. AUTORSKÁ PRÁVA

10.1 Autorská práva se řídí zákonem č.j. 185/2015 Sb. o autorských právech, ve znění platných novel. Všechna díla © 01.01.2023 od SENTOP jsou licencována na základě Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International a nelze je jakýmkoli způsobem zneužít nebo vydávat za své vlastní.

11. ODPOVĚDNOST ZA VADY

11.1 Vady prodaného produktu

Prodaný produkt má vady, není-li v souladu s požadavky dle § 615 Občanského zákoníku ve znění pozděj. předpisů nebo pokud jeho používání znemožňují nebo omezují práva třetí osoby, včetně práv duševního vlastnictví.

11.2 Odpovědnost za vady

11.2.1 Prodávající odpovídá za jakoukoli vadu, kterou má prodaný produkt v době jeho dodání a která se projeví do dvou let od dodání produktu.

11.2.2 Je-li předmětem koupě produkt s digitálními prvky, při které se má digitální obsah dodávat nebo digitální služba poskytovat nepřetržitě během dohodnuté doby, prodávající odpovídá za každou vadu digitálního obsahu nebo digitální služby, která se vyskytne nebo projeví během celé dohodnuté doby, nejméně však během dvou let od dodání věci s digitálními prvky.

11.2.3 Při použitém produktu se smluvní strany dohodly na kratší době odpovědnosti prodávajícího. Odpovědnost prodávajícího je jeden rok a jeden den od dodání produktu.

11.2.4 Prodávající odpovídá za vadu, která byla způsobena nesprávnou montáží nebo instalací produktu, digitálního obsahu nebo digitální služby, pokud

a) montáž nebo instalace byla součástí kupní smlouvy a byla provedena prodávajícím nebo na jeho odpovědnost, nebo

b) montáž nebo instalaci, kterou měl provést kupující, provedl kupující nesprávně v důsledku nedostatků návodu k montáži nebo instalaci, který mu poskytl prodávající nebo dodavatel digitálního obsahu nebo digitální služby.

11.2.5 Prodávající neodpovídá za vadu produktu s digitálními prvky, která byla způsobena výlučně nenainstalováním aktualizace podle § 617 ods. 3, Občanského zákoníku ve znění pozd. předpisů, pokud si kupující aktualizaci nenainstaloval v přiměřené lhůtě po jejím dodání a

a) prodávající seznámil kupujícího o dostupnosti aktualizace a následcích jejího nenainstalování, a

b) nenainstalování nebo nesprávná instalace aktualizace kupujícím nebyly způsobeny nedostatky v poskytnutém návodu k instalaci.

11.3.Důkazní břemeno

11.3.1 Projeví-li se vada do uplynutí doby dle § 619 ods. 1 až 3, Občanského. zákoníku ve znění pozd. předpisů předpokládá se, že jde o vadu, kterou měl produkt již v době dodání. To neplatí, pokud se prokáže opak nebo je-li tento předpoklad neslučitelný s povahou produktu nebo vady.

11.3.2 Je-li předmětem koupě produkt s digitálními prvky, při které se má digitální obsah dodávat nebo digitální služba poskytovat nepřetržitě během dohodnuté doby, prodávající nese důkazní břemeno, že digitální obsah dodal nebo digitální službu poskytl bez vad po dobu podle § 619 odst. 1 písm. 2. Občanského zákoníku ve znění pozděj. předpisů.

11.4 Práva z odpovědnosti za vady

11.4.1 Pokud prodávající odpovídá za vadu prodaného produktu, kupující má vůči němu právo na odstranění vady opravou nebo výměnou (§ 623 Obč. zákoníku ve znění pozd. předpisů), právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo právo od kupní smlouvy odstoupit (§ 624 Obč. zákoníku ve znění pozděj. předpisů).

11.4.2 Kupující může odepřít zaplatit kupní cenu nebo její část, dokud si prodávající nesplní povinnosti, které mu vyplývají z odpovědnosti za vady, ledaže kupující je v době vytčení vady v prodlení se zaplacením kupní ceny nebo její části. Kupující zaplatí kupní cenu bez zbytečného odkladu po splnění povinností prodávajícím.

11.4.3 Kupující může uplatňovat práva z odpovědnosti za vady, včetně práva odepřít zaplatit kupní cenu nebo její část, dokud si prodávající nesplní povinnosti, které mu vyplývají z odpovědnosti za vady, ledaže kupující je v době vytčení vady v prodlení se zaplacením kupní ceny nebo její části, pouze vytkl-li vadu do 6 měsíců od dvou měsíců od dvou měsíců od 1 měsíce. odstavec | 1 až 3, Obč. zákoníku ve znění pozd. předpisů. Ustanovení § 509 Obč. Zákoníku ve znění pozděj. předpisů se použije stejně.

11.4.4 Uplatnění práv z odpovědnosti za vady nevylučuje právo kupujícího na náhradu škody, která mu z vady vznikla.

11.5 Vytčení vady

11.5.1 Vadu lze vytknout v kterékoliv provozovně prodávajícího, u jiné osoby, o které prodávající seznámil kupujícího před uzavřením smlouvy nebo před odesláním objednávky, nebo prostředky dálkové komunikace na adrese sídla, nebo místa podnikání prodávajícího nebo na jiné adrese, o které prodávající seznámil kupujícího.

11.5.2 Pokud kupující vytkl vadu poštovní zásilkou, kterou prodávající odepřel přijmout, zásilka se považuje za doručenou v den odepření.

11.5.3 Prodávající poskytne kupujícímu písemné potvrzení o vytčení vady neprodleně po vytčení vady kupujícím. Prodávající v potvrzení o vytčení vady uvede lhůtu, ve které vadu v souladu s § 507 ods. 1. Obč. zákoníku ve znění pozd. předpisů odstraní. Lhůta oznámení podle předchozí věty nesmí být delší než 30 dnů, ode dne vytčení vady, není-li delší lhůta odůvodněna objektivním důvodem, který prodávající nemůže ovlivnit.

11.5.4 Pokud prodávající odmítne odpovědnost za vady, důvody odmítnutí písemně sdělí kupujícímu. Jestliže kupující znaleckým posudkem nebo odborným stanoviskem vydaným akreditovanou osobou, autorizovanou osobou nebo notifikovanou osobou prokáže odpovědnost prodávajícího za vadu, může vytknout vadu opakovaně a prodávající nemůže odmítnout odpovědnost za vadu; k opakovanému vytčení vady se § 621 odst. 1 písm. 3. Obč. zákoníku ve znění pozd. předpisů nevztahuje. Na náklady kupujícího spojené se znaleckým posudkem a odborným stanoviskem se vztahuje § 509 ods. 2, Obč. zákoníku ve znění pozd. předpisů.

11.5.5 Pokud před uzavřením smlouvy nebo, pokud se smlouva uzavírá na základě objednávky kupujícího, před odesláním objednávky, prodávající seznámil kupujícího, že vady lze vytknout iu jiné osoby, jednání nebo opomenutí této osoby se pro účely odpovědnosti za vady považuje za jednání nebo opomenutí prodávajícího.

11.6.Odstranění vady

11.6.1 Kupující má právo zvolit si odstranění vady výměnou produktu nebo opravou produktu. Kupující si nemůže zvolit způsob odstranění vady, který není možný nebo který by ve srovnání s druhým způsobem odstranění vady způsobil prodávajícímu nepřiměřené náklady s ohledem na všechny okolnosti, zejména na hodnotu, kterou by měl produkt bez vady, na závažnost vady a na skutečnost, zda by druhý způsob odstranění vady způsobil kupujícímu značné obtíže.

11.6.2 Prodávající může odmítnout odstranění vady, pokud oprava ani výměna nejsou možné, nebo pokud by vyžadovaly nepřiměřené náklady s ohledem na všechny okolnosti, včetně okolností podle kterých kupující si nemůže zvolit způsob odstranění vady, který není možný nebo který by ve srovnání s druhým způsobem odstranění vady způsobil prodávajícímu nepřiměřené náklady s ohledem na všechny závažnost vady a na skutečnost, zda by druhý způsob odstranění vady způsobil kupujícímu značné obtíže.

11.6.3 Prodávající opraví nebo vymění produkt v přiměřené lhůtě (§ 507 odst. 1. Obč. zákoníku ve znění pozd. předpisů) poté, co kupující vytkl vadu, bezplatně, na vlastní náklady a bez způsobení závažných obtíží kupujícímu s ohledem na povahu věci a účel, pro který kupující věc požadoval.

11.6.4 Pro účely opravy nebo výměny kupující předá nebo zpřístupní produkt prodávajícímu nebo osobě podle § 622 odst. 1. 5. Obč. zákoníku ve znění pozd. předpisů. Náklady převzetí věci nese prodávající.

11.6.5 Prodávající dodá opravený produkt nebo náhradní produkt kupujícímu na vlastní náklady stejným nebo obdobným způsobem, jakým mu kupující dodal vadný produkt, nedohodnou-li se strany jinak. Pokud kupující nepřevezme produkt ve lhůtě šesti měsíců ode dne, kdy jej měl převzít, může prodávající produkt prodat. Pokud jde o produkt větší hodnoty, prodávající kupujícího o zamýšleném prodeji předem vyrozumí a poskytne mu přiměřenou dodatečnou lhůtu pro převzetí produktu. Prodávající neprodleně po prodeji vyplatí kupujícímu výtěžek z prodeje produktu po odečtení nákladů, které účelně vynaložil na jeho úschovu a prodej, uplatní-li kupující právo na podíl z výtěžku v přiměřené lhůtě uvedené prodávajícím v oznámení o zamýšleném prodeji produktu. Prodávající může produkt na vlastní náklady zničit, pokud se jej nepodařilo prodat nebo pokud předpokládaný výtěžek z prodeje nebude postačovat ani k úhradě nákladů, které prodávající účelně vynaložil na úschovu produktu, a nákladů, které by prodávající musel nutně vynaložit na jeho prodej.

11.6.6 Prodávající při odstranění vady zajistí odstranění produktu a instalaci opraveného produktu nebo náhradního produktu, vyžaduje-li výměna nebo oprava odstranění vadného produktu, která byla nainstalována v souladu s její povahou a účelem před tím, než se vada projevila. Prodávající a kupující se mohou dohodnout, že odstranění věci a instalaci opraveného nebo náhradního produktu zajistí kupující na náklady a nebezpečí prodávajícího.

11.6.7 Při odstranění vady výměnou produktu nemá prodávající právo na náhradu škody způsobenou běžným opotřebováním produktu a na úplatu za běžné užívání produktu před jeho výměnou.

11.6.8 Prodávající odpovídá za vady náhradního produktu dle § 619, Obč. zákoníku ve znění pozd. předpisů.

11.7 Sleva z kupní ceny a odstoupení od smlouvy

11.7.1 Kupující má právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo může odstoupit od kupní smlouvy i bez poskytnutí dodatečné přiměřené lhůty podle § 517 ods. 1. Obč.zákoníku ve znění pozd. předpisů, pokud:

a) prodávající produkt neopravil ani nevyměnil,

b) prodávající produkt neopravil ani nevyměnil, v souladu s § 623 ods. 4. a 6. Obč. zákoníku ve znění pozd. předpisů,

c) prodávající odmítl odstranit vadu podle § 623 ods. 2. Obč. zákoníku ve znění pozd. předpisů,

d) produkt má stejnou vadu navzdory opravě nebo výměně produktu,

e) vada je tak závažné povahy, že odůvodňuje okamžitou slevu z kupní ceny nebo odstoupení od kupní smlouvy, nebo

f) prodávající prohlásil nebo je z okolností zřejmé, že vadu neodstraní v přiměřené lhůtě nebo bez způsobení závažných obtíží pro kupujícího.

11.7.2 Při posuzování práva kupujícího na slevu z kupní ceny nebo odstoupení od kupní smlouvy podle § 624, odstavce 1. písm. d) a e) Obč. zákoníku ve znění pozd. předpisů se zohlední všechny okolnosti, zejména druh a hodnota produktu, povaha a závažnost vady a možnost od kupujícího objektivně žádat, aby důvěřoval ve schopnost prodávajícího odstranit vadu.

11.7.3 Sleva z kupní ceny musí být přiměřená rozdílu hodnoty prodaného produktu a hodnoty, kterou by produkt měl, pokud by byl bez vad.

11.7.4 Kupující nemůže odstoupit od kupní smlouvy dle § 624, odst.1, Obč. zákoníku ve znění pozd. předpisů, jestliže se kupující spolupodílel na vzniku vady nebo je-li vada zanedbatelná. Důkazní břemeno, že se kupující spolupodílel na vzniku vady a že vada je zanedbatelná, nese prodávající.

11.7.5 Pokud se smlouva týká koupě více produktů, kupující může od ní odstoupit pouze ve vztahu k vadnému produktu. Ve vztahu k ostatním produktům může odstoupit od smlouvy, jen pokud nelze důvodně očekávat, že bude mít zájem ponechat si ostatní produkty bez vadného produktu.

11.7.6 Kupující po odstoupení od smlouvy nebo její části vrátí produkt prodávajícímu na náklady prodávajícího. Prodávající zajistí odstranění produktu, který byl nainstalován v souladu s její povahou a účelem před tím, než se vada projevila. Pokud prodávající produkt v přiměřené lhůtě neodstraní, může kupující zajistit odstranění a doručení produktu prodávajícímu na náklady a nebezpečí prodávajícího.

11.7.7 Prodávající po odstoupení od smlouvy vrátí kupujícímu kupní cenu nejpozději do 14 dnů ode dne vrácení produktu prodávajícímu nebo po prokázání, že kupující zaslal produkt prodávajícímu, podle toho, který okamžik nastane dříve.

11.7.8 Prodávající vrátí kupní cenu kupujícímu nebo mu vyplatí slevu z kupní ceny stejným způsobem, jaký použil kupující při zaplacení kupní ceny, pokud kupující výslovně nesouhlasí s jiným způsobem úhrady. Veškeré náklady spojené s úhradou nese prodávající.

11.7.9 Prodávající nemá právo na náhradu škody způsobenou běžným opotřebováním produktu a na úplatu za běžné užívání produktu před odstoupením od kupní smlouvy.

11.8 Spotřebitelská záruka

11.8.1 Výrobce nebo prodávající mohou poskytnout kupujícímu spotřebitelskou záruku, kterou se zaváží vrátit kupujícímu kupní cenu, vyměnit nebo opravit prodaný produkt nebo zajistit jeho údržbu nad rozsah práv vyplývajících z odpovědnosti za vady. Kupující má právo požadovat od výrobce nebo prodávajícího, který poskytl spotřebitelskou záruku, plnění ze spotřebitelské záruky za podmínek uvedených v záručním listu nebo v související reklamě dostupné v době uzavření kupní smlouvy nebo před jejím uzavřením.

11.8.2 Nabídne-li výrobce spotřebitelskou záruku na životnost věci, prodávající má po dobu trvání spotřebitelské záruky vůči výrobci práva na odstranění vady dle § 623 Obč. zákoníku ve znění pozd. předpisů, pokud výrobce neposkytl ve spotřebitelské záruce na životnost výhodnější podmínky.

11.8.3 Výrobce nebo prodávající, který poskytl spotřebitelskou záruku, poskytne kupujícímu záruční list na trvanlivém médiu nejpozději v době dodání věci v českém jazyce nebo se souhlasem kupujícího v jiném jazyce. Výrobce nebo prodávající, který poskytl spotřebitelskou záruku, v záručním listě jasným a srozumitelným způsobem uvede náležitosti podle § 502 odst. 1 písm. 3. Obč. Zákoníku ve znění pozděj. předpisů poučení, že kupující má vůči prodávajícímu práva z odpovědnosti za vady podle § 621, Obč. Zákoníku ve znění pozděj. předpisů, které nejsou spotřebitelskou zárukou dotčeny.

11.8.4 Porušení povinnosti výrobce nebo prodávajícího, který poskytl spotřebitelskou záruku, podle § 626, odstavce 3. Obč. zákoníku nemá vliv na platnost spotřebitelské záruky.

11.8.5 Pokud jsou podmínky spotřebitelské záruky v související reklamě pro kupujícího příznivější než podmínky dle záručního listu, platí podmínky uvedené v reklamě. To neplatí, pokud výrobce nebo prodávající, který poskytl spotřebitelskou záruku, před uzavřením smlouvy s kupujícím související reklamu sladil se záručním listem stejným nebo obdobným způsobem, jakým byla reklama uskutečněna.

12. OBECNÁ BEZPEČNOST VÝROBKŮ

12.1 Jednotné kontaktní místo umožňující přímou komunikaci elektronickými prostředky s orgány dohledu:

Ústřední inspektorát Slovenské obchodní inšpekce, Bajkalská 21/A, P. O. BOX 29, 827 99 Bratislava,info@soi.sk

Úřad veřejného zdravotnictví Slovenské republiky, Trnavská cesta 52, 826 45 Bratislava, uvzsr@uvzsr.sk

12.2 Prodávající uvádí, že kontaktní místo pro komunikaci kupujících s ním, v souvislosti s problémy s bezpečností výrobků je telefonní číslo prodávajícího a e-mail prodávajícího. Kontakty jsou uvedeny v čl. 1 těchto VOP.

12.3 Prodávající prohlašuje, že se zavazuje, že nabízeny jsou pouze výrobky, které jsou v souladu s nařízením EP a Rady č. 1/2003.(EU) 2023/988, ze dne 10. května 2023 o obecné bezpečnosti výrobků, kterým se mění nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2023/988 1025/2012 a směrnice Evropského parlamentu a Rady (EU) 2020/1828 a zrušuje směrnice Evropského parlamentu a Rady 2001/95/ES a směrnice Rady 87/357/EHS“

12.4 V případě, že na základě zjištění orgánu dohledu, resp. prodávajícího si kupující koupil nebezpečný výrobek, může jej vrátit prodávajícímu. Kupujícímu bude vrácena plná částka.

13. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

13.1 Prodávající si vyhrazuje právo na změnu těchto obchodních podmínek. Povinnost písemného oznámení změny v těchto obchodních podmínkách je splněna umístěním na internetové stránce elektronického obchodu prodávajícího.

13.2 V případě, že je kupní smlouva uzavřena v písemné formě, jakákoliv její změna musí mít písemnou formu.

13.3 Smluvní strany se dohodly, že komunikace mezi nimi bude uskutečňována ve formě e-mailových zpráv.

13.4 Na vztahy neupravené těmito všeobecnými obchodními podmínkami se vztahují příslušná ustanovení následujících zákonů a nařízení: 108/2024 Sb.o ochraně kupujícího ao změně a doplnění některých zákonů. 40/1964 Sb. Občanský zákoník (ve znění platných novel) 22/2004 Sb. o elektronickém obchodu ao změně a doplnění zákona č.j. 128/2002 Sb. (ve znění platných novel).

13.5 Tyto všeobecné obchodní podmínky nabývají účinnosti vůči kupujícímu uzavřením kupní smlouvy.

V Turzovce, dne 10.05.2025

Ověřeno našimi zákazníky

Prohlédněte si vybraná hodnocení našich zákazníků.

Výhody:
Ok
Celkový názor:
Super
Pečeť ověřeno zákazníky

Josef K. 12.08.2025

5.005.005.005.005.00
Výhody:
rychlé dodání komunikace kvalita balení
Pečeť ověřeno zákazníky

Klára K. 18.07.2025

5.005.005.005.005.00
Výhody:
Široký výběr, rychlé dodání, příznivé ceny.
Celkový názor:
Doporučuji Všem.
Pečeť ověřeno zákazníky

Karel K. 28.04.2025

5.005.005.005.005.00
Celkový názor:
Rychlé dodání, vše v poradku
Pečeť ověřeno zákazníky

Jarmila Č. 06.04.2025

5.005.005.005.005.00
Výhody:
Rychlé dodání
Pečeť ověřeno zákazníky

Petr R. 16.02.2025

5.005.005.005.005.00
Celkový názor:
Potěšili mě ozdobnými prvky, které jsem ninde nenašel. Oceňuji rychlou a přátelskou komunikaci.
Pečeť ověřeno zákazníky

Jan Š. 10.02.2025

5.005.005.005.005.00
Product added to wishlist